• Out of stock
    Nagy-György Ágnes egyedi kerámiája. Minden darab kézzel készült, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen. Ágnes bemutatkozása: Tavaly diplomáztam a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, mint kerámiatervező művész. Már sok éve dolgozom agyaggal, képzőművészeti és funkcionális vonalon egyaránt. Szeretem, ha egy tárgy egyedi, megismételhetetlen és személyes. Épp ezért a tárgykészítésnél a tradicionális technikákat részesítem előnyben, (korongozás, felrakás) de minden esetben igyekszem eszem előtt tartani a kortárs igényeket. A témakörök, melyekkel foglalkozom (elsősorban az autonóm munkáim esetében), az időbeliség a tárgyakban, természeti erők és véletlenek befolyása, természetes folyamatok, kontinuitás. Az utóbbi két évben a land art irányzataival foglalkoztam elméletben és gyakorlatban is. Az egyetemi évek alatt lehetőségem nyílt arra, hogy mélyebben megismerkedjek a hagyományos keleti típusú magastüzű égetés technológiájával, illetve a mögötte rejlő gondolatisággal – mely elég meghatározóvá vált számomra. Fatüzes égetésnél a véletlenszerű lángnyomok, hamulerakódások által válnak teljessé a tárgyak. Sohasem tudhatjuk pontosan, hogy milyen végeredményre is számíthatunk. Amit tanultam az évek alatt, az, hogy hogyan is kell sokkal nyitottabbá válni a váratlan eseményekre.
  • Kontor Enikő keramikus iparművész egyedi, funkcionális kínálója. (23x10,5 cm) A természetes, időtlen, rusztikus formavilág, egyértelműen felismerhető technológiai megoldások abból fakadnak, hogy Enikő szeret sok időt eltölteni minden tárgyával. Teljes mértékben kézzel készült darabok, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen.  
  • Bézs, levél alakú tányér. Minden darab kézzel készült, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen. Méret: S
  • Bézs, levél alakú tányér. Minden darab kézzel készült, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen. Méret: S
  • 180-200 ml. Nagy-György Ágnes egyedi kerámiája. Minden darab kézzel készült, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen. Ágnes bemutatkozása: Tavaly diplomáztam a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, mint kerámiatervező művész. Már sok éve dolgozom agyaggal, képzőművészeti és funkcionális vonalon egyaránt. Szeretem, ha egy tárgy egyedi, megismételhetetlen és személyes. Épp ezért a tárgykészítésnél a tradicionális technikákat részesítem előnyben, (korongozás, felrakás) de minden esetben igyekszem eszem előtt tartani a kortárs igényeket. A témakörök, melyekkel foglalkozom (elsősorban az autonóm munkáim esetében), az időbeliség a tárgyakban, természeti erők és véletlenek befolyása, természetes folyamatok, kontinuitás. Az utóbbi két évben a land art irányzataival foglalkoztam elméletben és gyakorlatban is. Az egyetemi évek alatt lehetőségem nyílt arra, hogy mélyebben megismerkedjek a hagyományos keleti típusú magastüzű égetés technológiájával, illetve a mögötte rejlő gondolatisággal – mely elég meghatározóvá vált számomra. Fatüzes égetésnél a véletlenszerű lángnyomok, hamulerakódások által válnak teljessé a tárgyak. Sohasem tudhatjuk pontosan, hogy milyen végeredményre is számíthatunk. Amit tanultam az évek alatt, az, hogy hogyan is kell sokkal nyitottabbá válni a váratlan eseményekre.
  • 180-200 ml. Nagy-György Ágnes egyedi kerámiája. Minden darab kézzel készült, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen. Ágnes bemutatkozása: Tavaly diplomáztam a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, mint kerámiatervező művész. Már sok éve dolgozom agyaggal, képzőművészeti és funkcionális vonalon egyaránt. Szeretem, ha egy tárgy egyedi, megismételhetetlen és személyes. Épp ezért a tárgykészítésnél a tradicionális technikákat részesítem előnyben, (korongozás, felrakás) de minden esetben igyekszem eszem előtt tartani a kortárs igényeket. A témakörök, melyekkel foglalkozom (elsősorban az autonóm munkáim esetében), az időbeliség a tárgyakban, természeti erők és véletlenek befolyása, természetes folyamatok, kontinuitás. Az utóbbi két évben a land art irányzataival foglalkoztam elméletben és gyakorlatban is. Az egyetemi évek alatt lehetőségem nyílt arra, hogy mélyebben megismerkedjek a hagyományos keleti típusú magastüzű égetés technológiájával, illetve a mögötte rejlő gondolatisággal – mely elég meghatározóvá vált számomra. Fatüzes égetésnél a véletlenszerű lángnyomok, hamulerakódások által válnak teljessé a tárgyak. Sohasem tudhatjuk pontosan, hogy milyen végeredményre is számíthatunk. Amit tanultam az évek alatt, az, hogy hogyan is kell sokkal nyitottabbá válni a váratlan eseményekre.
  • Out of stock
    200 ml. Nagy-György Ágnes egyedi kerámiája. Minden darab kézzel készült, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen. Ágnes bemutatkozása: Tavaly diplomáztam a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, mint kerámiatervező művész. Már sok éve dolgozom agyaggal, képzőművészeti és funkcionális vonalon egyaránt. Szeretem, ha egy tárgy egyedi, megismételhetetlen és személyes. Épp ezért a tárgykészítésnél a tradicionális technikákat részesítem előnyben, (korongozás, felrakás) de minden esetben igyekszem eszem előtt tartani a kortárs igényeket. A témakörök, melyekkel foglalkozom (elsősorban az autonóm munkáim esetében), az időbeliség a tárgyakban, természeti erők és véletlenek befolyása, természetes folyamatok, kontinuitás. Az utóbbi két évben a land art irányzataival foglalkoztam elméletben és gyakorlatban is. Az egyetemi évek alatt lehetőségem nyílt arra, hogy mélyebben megismerkedjek a hagyományos keleti típusú magastüzű égetés technológiájával, illetve a mögötte rejlő gondolatisággal – mely elég meghatározóvá vált számomra. Fatüzes égetésnél a véletlenszerű lángnyomok, hamulerakódások által válnak teljessé a tárgyak. Sohasem tudhatjuk pontosan, hogy milyen végeredményre is számíthatunk. Amit tanultam az évek alatt, az, hogy hogyan is kell sokkal nyitottabbá válni a váratlan eseményekre.
  • Out of stock
    Nagy-György Ágnes egyedi kerámiája. Minden darab kézzel készült, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen. Ágnes bemutatkozása: Tavaly diplomáztam a Moholy-Nagy Művészeti Egyetemen, mint kerámiatervező művész. Már sok éve dolgozom agyaggal, képzőművészeti és funkcionális vonalon egyaránt. Szeretem, ha egy tárgy egyedi, megismételhetetlen és személyes. Épp ezért a tárgykészítésnél a tradicionális technikákat részesítem előnyben, (korongozás, felrakás) de minden esetben igyekszem eszem előtt tartani a kortárs igényeket. A témakörök, melyekkel foglalkozom (elsősorban az autonóm munkáim esetében), az időbeliség a tárgyakban, természeti erők és véletlenek befolyása, természetes folyamatok, kontinuitás. Az utóbbi két évben a land art irányzataival foglalkoztam elméletben és gyakorlatban is. Az egyetemi évek alatt lehetőségem nyílt arra, hogy mélyebben megismerkedjek a hagyományos keleti típusú magastüzű égetés technológiájával, illetve a mögötte rejlő gondolatisággal – mely elég meghatározóvá vált számomra. Fatüzes égetésnél a véletlenszerű lángnyomok, hamulerakódások által válnak teljessé a tárgyak. Sohasem tudhatjuk pontosan, hogy milyen végeredményre is számíthatunk. Amit tanultam az évek alatt, az, hogy hogyan is kell sokkal nyitottabbá válni a váratlan eseményekre.
  • Egyedi, funkcionális bögre. Űrtartalom kb. 1 dl Játékos minták, kortárs formavilág, gyönyörű máz Szalai Csenge kezei közül. Teljes mértékben kézzel készült darabok, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen.  
  • Egyedi, funkcionális bögre. Űrtartalom kb. 1 dl Játékos minták, kortárs formavilág, gyönyörű máz Szalai Csenge kezei közül. Teljes mértékben kézzel készült darabok, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen.  
  • Egyedi, funkcionális bögre. Űrtartalom kb. 1 dl Játékos minták, kortárs formavilág, gyönyörű máz Szalai Csenge kezei közül. Teljes mértékben kézzel készült darabok, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen.  
  • Egyedi, funkcionális bögre. Űrtartalom kb. 1 dl Játékos minták, kortárs formavilág, gyönyörű máz Szalai Csenge kezei közül. Teljes mértékben kézzel készült darabok, így kisebb méret-, és színbeli eltérések adódhatnak. Fatüzelésű kemencében készült kerámia: a 12 órás égetés során a tűz és a hő munkája fejezi be az alkotótevékenységet. A funkcionális kerámiát érő hatások a kemencében hőlenyomatokat, hamulerakódásokat, mázfolyásokat eredményeznek, ez által minden darab egyedi és megismételhetetlen.  
Go to Top